Schuitema heet straks C1000

Supermarktconcern Schuitema gaat vanaf komend jaar verder als C1000. Na de beëindiging van de beursnotering wil het concern af van de groothandelsnaam. Dat meldt Distrifood.

“Nu we niet meer beursgenoteerd zijn, is het niet langer nodig om de bedrijfsnaam aan te houden. De merknaam C1000 is voor consumenten veelzeggender”, stelt directievoorzitter Tom Heidman.

De bedrijfsslogan 'Schuitema, de kracht achter C1000' verandert daarmee ook. De pay off van het bedrijf is vanaf nu ‘Ondernemerschap, de kracht van C1000’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!