Kleurloze melk voor jeugd

Chemieconcern DSM en zuivelfabrikant Campina hebben kleurloze melk ontwikkeld. Deze melk is makkelijk te mixen met trendy drankjes. Op deze wijze willen de fabrikanten de jeugd weer aan het melkdrinken krijgen. Campina wil tevens een versie met koolzuurbubbels op de markt brengen. Peter Snoek, hoofd assortiment van supermarktketen Jumbo zegt over deze productinnovatie: “Wij staan hier welwillend tegenover. Melk, frisdranken en sappen maken tien procent van onze omzet uit. Hippe melk moet daar bij kunnen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!