CSM moet winstgevender worden

De eerste prioriteit van de nieuwe bestuursvoorzitter van bakkerijleverancier CSM, Gerard Hoetmer, is een verbetering van de winstgevendheid. Daarnaast moet er een goede analyse worden gemaakt waar de toeleverancier aan bakkerijen en de voedingsmiddelenindustrie nu precies staat en tot slot moet worden bepaald of de verschillende activiteiten van het bedrijf voldoende schaalgrootte hebben om volwaardig, winstgevend en met toekomstperspectief te opereren. Dit werd gisteren duidelijk op de jaarvergadering. Hierin meldde president-commissaris Pieter Bouw verder dat CSM voorlopig dus geen overnames zal doen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!