‘Omzet epsilon-C1000 winkels lager dan verwacht’

De test met de prijsagressieve epsilon-winkels van C1000 is niet succesvol. De omzet blijft volgens vakblad Distrifood ver achter bij de verwachtingen. De omzetten zijn met de testformule wel gestegen, maar minder dan verwacht. Met de testwinkels wilde C1000 de concurrentiestrijd op prijs aangaan met Jumbo, Dirk en Nettorama. De epsilon-winkels zijn soberder ingericht dan de reguliere C1000 supermarkten. De winkels bieden ook meer voordeelaanbiedingen om het prijsagressieve karakter te benadrukken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!