AH durft signeersessies niet aan

Albert Heijn heeft op het laatste moment besloten de geplande signeersessies met voetballers in zijn winkels af te blazen. De supermarktketen vreest voor een te grote massa mensen. “En daar zijn onze winkels niet op berekend”, aldus een woordvoerster van AH in dagblad De Gelderlander.

Het aanbod van de voetbalclubs om gebruik te maken van hun stewards kon Albert Heijn niet op andere ideeën brengen. De marktleider in de Nederlandse supermarktbranche AH was van plan de signeersessies dit jaar centraal organiseren. Afgelopen jaar regelde een aantal winkels dit soort signeersessies zelf.

Die signeersessies gingen goed, maar ‘dit jaar is de actie met de voetbalplaatjes een nog groter succes en was het risico op problemen groot’, laat een woordvoerster weten tegenover Distrifood.nl. “Het idee van signeeracties wordt wel doorgezet. ‘We combineren het nu met de ruildagen bij de voetbalclubs zelf.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!