C1000 en Nickelodeon slaan handen ineen

C1000 en televisiezender Nickelodeon zijn maandag een spaaractie rond dominostenen gestart. C1000 klanten ontvangen tot en met zaterdag 3 april bij iedere tien euro aan boodschappen een dominosteen. Op deze stenen staan bekende figuren van Nickelodeon programma’s afgebeeld.

Tussen de dominostenen bevinden zich ook tweeduizend 'gouden' dominostenen. Diegene die zo'n steen in handen krijgt kan rekenen op een prijs. Naast de stenen krijgen klanten die bepaalde actieproducten kopen wekelijks een artikel wat bruikbaar is voor het verzamelen van de dominostenen. Dit is in de eerste week een verzamelzak.

Om de actie te ondersteunen is er een speciale ‘kidssite’ opgericht. Op deze site staat informatie over spelletjes die met de stenen kunnen worden uitgevoerd. Ook staan er op deze site verschillende online spelletjes.

In totaal zijn er 36 verschillende stenen te sparen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!