Tweet mirror wint internationale prijs

Nedap Retail heeft de jaarlijkse Retail Technology Award gewonnen in de categorie voor ‘best customer experience’. Het internationaal wetenschappelijke instituut voor de retail industry (EHI) was onder de indruk van de zogenaamde 'Tweet mirror' van het bedrijf uit Groenlo.

Een jury samengesteld uit vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven, academici en onderzoeksinstituten vonden de ‘Tweet mirror’ de meest uitzonderlijke en innovatieve oplossing in de retailsector van het afgelopen jaar. De spiegel heeft het hoogst gescoord op innovativiteit, strategische en financiële voordelen voor de retailer.

Met de Tweet mirror kunnen consumenten kledingstukken passen en foto’s daarvan twitteren of mailen naar vrienden. Dit zorgt voor brand exposure buiten de winkel voor de retailer. De ‘Tweet mirror’ is ook een goede toepassing om klanten te trekken naar de webshop en de steeds groeiende Internetgeneratie te bereiken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!