Gezondheidstrend in ijs

Ola, de grootste ijsproducent ter wereld, ontwikkelt volop ‘gezondere’ ijsjes. Hiermee speelt Ola, onderdeel van Unilever, in op de huidige gezondheidstrend. Gisteren lanceerde Unilever in Barcelona de ijsjes van het nieuwe seizoen en voor de toekomst. “Tot nog toe was ijs verbonden met plezier en verwennerij en daar komt nu een derde aspect, gezondheid, bij”aldus Bernd Ellmann, Unilever’s topman van ijs- en diepvriesproducten in Europa. Unilever gaat per jaar € 20 miljoen besteden aan onderzoek en ontwikkeling van gezondere ijsjes. “In de toekomst zal ijs kunnen bijdragen aan de verbetering van de gezondheid en welzijn. Twee hoofdingrediënten van ijs zijn melk en fruit, die allebei belangrijke voedingsstoffen bevatten. Zij kunnen helpen ons immuunsysteem, onze stofwisseling en de gezondheid van ons hart te verbeteren”, aldus Don Darling, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van deze gezondere ijsvarianten bij Unilever.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!