Tommy Hilfiger wil groeien via accessoirewinkels

Tommy Hilfiger wil in Europa accessoirewinkels openen. Dat blijkt uit de groeiplannen van het modebedrijf, aldus Textilia.nl.

De plannen zijn bekendgemaakt nu de overname van Tommy Hilfiger door het Amerikaanse Phillips-Van Heusen definitief is beklonken. Nog dit jaar moeten in Europa de eerste winkels met alleen accessoires openen. Het assortiment zal bestaan uit onder meer tassen, riemen, shawls en sieraden.

De winkels tellen tussen de zestig en tachtig vierkante meter winkeloppervlakte. Het is onbekend of de accessoirewinkel van het merk ook in Nederland opduikt. Tommy Hilfiger wil met name groeien in Groot-Brittannië, Frankrijk en Italië.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!