Rage rond mummiepak-spotje Bol.com

Het mummiepak uit de reclamespot van webwinkel Bol doet het goed als verjaardagcadeau. Tal van internetters gaven vrienden een wc-rol cadeau waarmee de verkleedpartij kon beginnen, schrijft het AD woensdag.

In het filmpje is een vader te laat met het kopen van een cadeau voor zijn jarige zoon, waarop hij hem een wc-rol cadeau geeft. Als het kind het cadeau openmaakt en teleurgesteld voor zich uit staart, roept zijn vader ‘mummiepak!’.

De makers van het spotje is de populariteit ervan niet ontgaan. Ze spelen er met de website mummiepak.nl op in. Op de website kunnen internetters maffe foto’s en filmpjes plaatsen. Ook is er een wikkel te downloaden die gebruikt kan worden als cadeaupapier. Reeds drieduizend internetters maakten er al gebruik van.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!