‘Interactieve etalage pakt winkelleegstand aan’

De winkelleegstand kan worden aangepakt door de inzet van interactieve etalages. Retailspecialist Hypsos, dat de handen ineen heeft geslagen met Telecoi, een bedrijf dat mobiele diensten aanbiedt, denkt met hun interactieve concept ‘shopvertising’ een leeg winkelpand zo weer gevuld te hebben.

“Met shopvertising wordt een leegstaand pand omgezet naar een denkbeeldige winkel, waardoor potentiële huurders zich een beter beeld van de beschikbare locatie kunnen vormen en de winkelomgeving aantrekkelijk blijft”, aldus INGRIS Schat van Hypsos.

Ton Aries, mede-eigenaar van Telecoi, vult aan: “Daarnaast worden de voorbijgangers door middel van het inzetten van bluetooth-, coupon- en sms-acties interactief betrokken bij de betreffende etalage.”

Shopvertising is inmiddels ingezet op honderd locaties verspreid over Nederland. “Op die plekken worden gedurende acht weken maar liefst 36 miljoen contactmomenten met passanten gegenereerd.” 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!