Björn Borg wil af van illegale verkooppunten

Kleding- en ondergoedmerk Björn Borg is een consumentencampagne gestart tegen illegale verkooppunten. Dat laat het merk weten in een persbericht. Met de campagne wil Björn Borg afstand nemen van alle onofficiële verkooppunten waar het mee te kampen heeft.

Regelmatig zijn oude underwear collecties, buiten medeweten van het merk, tegen dumpprijzen te koop bij drogisterijen, supermarkten en horecagroothandels. Daarnaast bestaat er een levendige zwarte handel in nepproducten. Dit beiden ten nadele van de officiële Björn Borg dealers, waar de nieuwste collecties tegen reguliere prijzen liggen.

Om het probleem aan te pakken is Björn Borg de samenwerking aangegaan met Bureau JAMJAM marketing. Het bureau creëerde een speciale actiewebsite en bijbehorend campagnebeeld, om de consument direct aan te spreken. Door middel van een advertentie in de Telegraaf en online wordt de consument opgeroepen hun Björn Borg niet te kopen 'uit een achterbak/ bij de drogist / op een vlooienmarkt / bij de supermarkt / op een vage website / zonder liefde', maar alleen bij de officiële dealers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!