AH-lunch in trek bij aandachtswijken

Supermarktketen Albert Heijn biedt donderdag een gezonde ‘KlasseLunch’ aan bijna 130 duizend basisschoolleerlingen aan. Dat meldt Distrifood dinsdag. De lunch moet leerlingen van groep acht ervan bewust maken dat gezond eten niet alleen lekker is, maar ook heel gezellig kan zijn.

Met name de interesse van scholen in aandachtswijken is gegroeid. De deelname van scholen in die wijken groeit dit jaar met meer dan 25 procent, van 237 naar 291 scholen. In totaal gaan ruim 4600 basisscholen in op het initiatief.

Albert Heijn organiseert de lunch dit jaar voor de vijfde keer. Dit betekent dat in de afgelopen jaren ongeveer een half miljoen gezonde lunches zijn uitgedeeld door de marktleider.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!