Burger King test brunchmenu

Burger King test in een aantal delen van Amerika en Canada de verkoop van brunchproducten. De proef van de fastfoodketen kan niet worden losgezien van de Amerikaanse strijd op de ontbijtmarkt; één van de segmenten waar nog groei mogelijk is. De ontbijtmarkt is voor een belangrijk deel in handen van branchegenoot McDonald’s.

Nieuw op de menukaart bij Burger King zijn een ciabatta, belegd met roerei, kaas, ham, bacon, tomaat en saus, en een ‘mimosa’, een alcoholloze variant van een cocktail met jus d’orange en champagne. De sandwich en de mimosa zijn respectievelijk 2,99 dollar en 1,99 dollar. De Whoppers van een één dollar zijn overigens ook gewoon voor het ontbijt verkrijgbaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!