Muziek sparen met bestellen Pepsi

PepsiCo gaat consumenten belonen als ze via social media in een restaurant of fastfoodzaak Pepsi bestellen. Elke bestelling levert een punt op. Bij drie punten mag gratis muziek worden gedownload, zo meldt Misset Horeca.

Het Amerikaanse concern heeft hiertoe de location-based app Loot voor de iPhone geïntroduceerd. Deze app geeft een verkooppunt van PepsiCo aan wanneer je in de buurt bent. Bij drie punten mag de consument muziek downloaden uit een database van ruim 250 duizend songs.

PepsiCo stelt dat het gaat om het eerste geo-based iPhone-app met een loyaliteitsprogramma. Vooralsnog is het alleen beschikbaar op de Amerikaanse markt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!