Primera bekijkt mogelijkheden webwinkel

Keten in tabaks- en gemaksartikelen Primera neemt de kansen van het openen van een webshop onder de loep. “Naast de groei met fysieke winkels, bekijken we ook onze online kansen”, laat algemeen directeur Harry Jol weten in de nieuwste editie van RetailTrends.

“Een deel van ons assortiment leent zich prima voor internetverkoop. Denk daarbij aan boeken, kantoorartikelen, maar ook tickets voor evenementen.” Primera streeft daarbij niet na grootste te worden in een bepaalde productcategorie. “Want die strijd verliezen we van partijen als bol.com”, aldus Jol. “Maar het betekent niet dat je deze kans op extra omzet moet laten liggen. Online maakt dus zeker deel uit van onze toekomst.”

Lees het volledige interview in het meinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!