AH puur&eerlijk centraal in marketingcampagne

Albert Heijn zet drie weken lang het eigen merk AH puur&eerlijk in de schijnwerpers. In de winkels en via tv-commercials vertelt de supermarktketen waar AH puur&eerlijk voor staat: biologisch, fair trade, duurzame vangst, scharrelvlees en ecologisch vallen allemaal onder de overall naam AH puur&eerlijk.

Sinds de introductie in mei 2009 heeft de formule 340 producten onder dit AH-merk. Albert Heijn wil eind dit jaar 450 AH puur&eerlijk-producten in de winkel hebben. Dit aantal moet volgend jaar doorgroeien naar 500 producten.
Onder het motto ‘Vandaag kiezen voor morgen’ wordt het merk extra onder de aandacht gebracht. Ook krijgen klanten de komende drie weken op het complete AH puur&eerlijk-assortiment 25 procent korting. Hiermee verwacht de supermarktketen dat meer klanten in de toekomst gaan kiezen voor dit nieuwe AH-merk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!