AH test met variabele prijzen

Supermarktketen Albert Heijn experimenteert sinds begin mei of variabele prijzen bij agf de derving kan verminderen. Dat meldt FoodHolland op zijn site.

In de AH-winkel in Amersfoort, waar al langer een test met elektronische beprijzing loopt, wordt het experiment uitgevoerd. Wanneer de verkopen bij de prognose achterblijven zullen bij zeven testproducten de prijzen met tien tot twintig procent worden verlaagd.

Tevens gaan de schapprijzen knipperen om extra aandacht te genereren. Als de verkopen weer in lijn liggen met de prognose worden de oude prijzen weer toegepast.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!