Thuiswinkel Waarborg-keurmerk wekt vertrouwen

Bijna drie op de vier consumenten heeft veel vertrouwen in het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk. Dat blijkt uit een onderzoek van TNS NIPO, zo meldt Computer Idee op zijn site. 72 procent van de e-shoppers koopt eerder bij een webwinkel mét het keurmerk dan bij een winkel zonder. In 2009 was dit nog 66 procent.

Daarnaast blijkt dat ruim een kwart (28 procent) van de consumenten vindt dat het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk staat voor veiligheid. Iets minder dan een kwart (24 procent) noemt betrouwbaarheid als kenmerk voor het keurmerk, in 2009 was dat nog 21procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!