Jan Linders laat 'prijs' varen

De zuidelijke supermarktketen Jan Linders stelt in zijn communicatie niet langer ‘prijs’ centraal, maar zijn zuidelijke oriëntatie. De retailer haalt de banden met lokale telers en producten aan en gaat dat uitleggen aan zijn klanten.

Jan Linders verruilt hiertoe de leus 'Echt lekker voordelig' voor ‘Jan Linders. Het voordeel van het zuiden.' Eerder stapten branchegenoten Plus en MCD ook al af van ‘prijs’ al centraal thema.

Reden voor deze wijziging is onder meer de herformulering van Albert Heijn, de verdwijning van Super de Boer en de groei van prijsvechter Jumbo. ‘Prijs’ kan daardoor niet langer als onderscheidend vermarkt worden, aldus Jan Linders.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!