C1000 niet in actie tegen Wakker Dier

C1000 onderneemt geen stappen tegen de campagne van Wakker Dier, die zich tegen de supermarktketen richt omdat deze stunt met vlees. In radiospotjes wijst de belangenorganisatie erop dat andere supermarkten ook aanbiedingen van biologische en vegetarische producten hebben.

De keten laat weten ‘niet blij te zijn neergezet te worden als een supermarkt die dierenwelzijn niet belangrijk vindt’. “Uiteraard vinden wij dit wel belangrijk.” De supermarkt zegt geen concessies te doen aan de kwaliteit van het vlees.“ Dit geldt ook op het gebied van diervriendelijkheid. Door een efficiënte keten en de eigen slagerij in de winkels kunnen we het vlees relatief goedkoop aanbieden.”

Het aanbiedingenbeleid van C1000 wordt niet aangepast vanwege de actie van Wakker Dier. “Het is jammer dat Wakker Dier doet alsof we geen aanbiedingen hebben van biologische of vegetarische producten. Als bij ons gehakt in de aanbieding is, is er vaak tegelijkertijd een actie bij biologisch gehakt, zodat de consument kan kiezen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!