Livera lanceert 'For Girlz'

Livera brengt vanaf half augustus een nieuwe lijn onder de naam 'For Girlz' op de markt. De nieuwe collectielijn is gericht op jonge meiden en hun beleving van ‘het zelf kiezen van de eerste beha in een compleet lingeriesetje’. Hiermee vult For Girlz de andere eigen merken van Livera aan, waarvan Dyanne de basics vertegenwoordigt en Yolanthes Choice de meer verleidelijke lingerie biedt.

Livera acht de tijd voor de nieuwe lijn rijp, aangezien de lingeriemarkt voor jonge meisjes groeit. “Uit statistieken blijkt dat meisjes sneller groeien dan vroeger”, aldus Diederik Huffstad van communicatiebureau Comotion namens Livera. “Uit eigen onderzoek van Livera blijkt dat de smaak van meisjes is veranderd. Ze willen geen kanten behaatjes meer, maar stoere en vrolijke lingerie.”

De nieuwe lijn is dan ook opvallend, met heldere kleuren en speelse strepen, kleine stippen of een stoere graffititekst. Naast de ondermode zijn er nog enkele hemdjes en tops in verschillende prints, variërend van superkort, getailleerd of uni. Ook biedt de collectie nachtkleding.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!