Delhaize vergelijkt A-merkprijzen met huismerkprijzen

De Belgische supermarktketen Delhaize vergelijkt in een nieuwe reclamecampagne de prijzen van A-merken met die van het huismerk Delhaize en de merkloze ‘witte’ producten uit het assortiment. “We willen met de campagne aangeven dat de klant bij ons de keus heeft en dat we een garantie bieden voor kwaliteit”, aldus Delhaize. Volgens een woordvoerder zijn de A-merkfabrikanten tevreden met de campagne. “Ze krijgen gratis reclame en zagen de verkoop stijgen”, aldus de woordvoerder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!