JC Penney bundelt krachten met Mango

De Amerikaanse keten JC Penney gaat in zee met het Spaanse merk Mango. De kleding van het merk ligt vanaf volgende week in 77 JC Penney-winkels. Komende herfst moeten 600 van de 1100 winkels zijn voorzien van de nieuwste mode van de fast-fashion retailer.

Met deze stap hoopt JC Penney bij een breder publiek onder de aandacht te komen. JC Penney, bekend om zijn degelijke imago, hoopt met de komst van de exclusief voor deze formule ontwikkelde ‘MNG by Mango’-lijn meer omzet te genereren en zijn imago op te vijzelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!