Jumbo en Douwe Egberts negeren prijsconflict

Supermarktketen Jumbo lanceerde samen met Douwe Egberts een actie rondom de nieuwe musical Dokter Dolittle. Frappant, gezien het prijsconflict dat de supermarktketen momenteel heeft met de koffiefabrikant.

De actie van Jumbo en Douwe Egberts springt in het oog, nu de twee een conflict hebben over de prijs van pondspakken. Volgens Douwe Egbert’s verkoop directeur Rik van de Berg heeft dit conflict echter niks te maken met de actie rondom de musical. “Die dingen moet je los van elkaar zien. We komen er binnenkort wel uit. Dat is tot nu toe altijd gelukt.”

Klanten krijgen bij aanschaf van drie pakken DE-koffie van 250 gram een boek van Dokter Dolittle cadeau en met het inzenden van een kleurplaat maken ze kans op twee kaarten voor de musical over de dokter die met dieren praat. 





Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!