Pop up-store rukt op

De leegstand in winkelgebieden is een goede voedingsbodem voor tijdelijke winkels. Pop up-stores zijn dan ook steeds vaker te zien in Nederlandse winkelstraten. De winkels, die voor een periode van een dag tot enkele weken worden verhuurd, zijn vooral populair bij kunstenaars, jonge modeontwerpers en eigenaren van een webshop.

Volgens hoofdredacteur Marcel ten Holte van vakblad RetailTrends spelen de pop up-stores goed in op een grote trend van dit moment: verrassing. “Het draait in de retail om winkelbeleving en verrassing”, aldus Ten Holte in de zaterdageditie van Trouw. De economisch crisis is een van de redenen waarom de eendagswinkel juist nu oprukt. “Alles is beter dan leegstand.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!