Albert Heijn introduceert non foodmagazine

Albert Heijn komt met een non foodmagazine. Het blad is 'Wathandig' gedoopt en wordt op maandag 25 oktober gepresenteerd.

Volgens de supermarktketen is Wathandig een 'praktisch magazine boordevol handige oplossingen en inspiratie voor in- en rond het huis'. Het tijdschrift verschijnt vier keer per jaar met een oplage van een miljoen. Consumenten vinden het gratis blad naast de Allerhande in de filialen van Albert heijn.

Het tijdschrift bestaat uit diverse rubrieken. In 'Feit of fabel' brengt het blad waar- of onwaarheden over producten aan het licht. In 'Wat slim, wat stom' kunnen klanten hun mening geven over producten van Albert Heijn. Daarnaast biedt iedere uitgave coupons waarmee een aantal producten die in het blad worden vermeld gratis of met korting kunnen worden uitgeprobeerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!