Makro-directie klaar voor nieuwe strategie

Makro Nederland heeft onlangs Frans Hartong aangesteld als operationeel directeur. Met deze benoeming is de Nederlandse Makro-directie compleet en kan de groothandel haar nieuwe strategie voor de komende jaren uitrollen.

Het belangrijkste aandachtsgebied van Hartong is het verder uitbouwen van de klantfocus van de zeventien Makro-vestigingen in Nederland. Als kern van de nieuwe strategie zal Makro professionele klanten centraal stellen en zo optimaal mogelijk inspelen op individuele klantwensen. Daarbij zal eigen ondernemerschap van medewerkers een belangrijke pijler zijn. Duurzaamheid en innovatie worden andere belangrijke pijlers binnen Makro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!