Dixons wil concurreren met Geek Squad Best Buy

Elektronicaformule Dixons introduceert binnenkort zijn nieuwe technische klantenservice Knowhow. Met de dienst gaat het bedrijf de concurrentie aan met onder meer de service GeekSquad van elektronicagigant Best Buy.

Consumenten kopen steeds meer en ingewikkeldere elektronische apparaten, waardoor klantenservice een cruciaal onderdeel van elektronicaformules wordt. Knowhow sluit volgens Dixons beter aan bij de vragen van huidige klanten en zal zijn service TechGuys, die inmiddels vier jaar bestaat, in alle winkels vervangen.

Voor de dienst zal een nieuwe website worden gelanceerd. Ook zullen alle callcenters van Dixons met elkaar worden verenigd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!