Smartphone-gebruikers niet loyaal

Smartphone-eigenaren zijn niet loyaal naar het merk dat ze momenteel gebruiken. Ruim 56 procent van de gebruikers zegt nog niet te weten welk merk smartphone hun volgende zal zijn. Dat blijkt uit een onderzoek van bureau GFK, zo schrijft de Financieele Telegraaf.

Nu vrijwel alle mobieltjes waarmee je het internet op kan over dezelfde eigenschappen beschikken, wordt de toegang tot belangrijke diensten om meer uit je mobiel te halen steeds belangrijker. "Als de telefoon niet doet wat wordt beloofd of wat de klant hoopt, is de maker de klant kwijt'', aldus GfK.

Alleen Apple weet met zijn iPhone voor de langere termijn klanten aan zich te binden. Bijna zestig procent van zijn gebruikers zegt loyaal aan het merk te blijven.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!