Verkoop Philips 3D-tv's valt tegen

Philips geeft hoge kortingen op zijn 3D-tv's om de tegenvallende verkoop een impuls te geven. Extra kortingen die kunnen oplopen tot zeshonderd euro moet de lage verkoop aanzwengelen. Deze bedragen moeten na aankoop in de winkel bij de fabrikant worden geclaimd, zodat het aan de kassa bestede bedrag kunstmatig hoog blijft.

De prijsslag, van toepassing op achttien modellen, komt een klein half jaar na de introductie van de 3D-tv's en start in december, de maand waarin traditioneel de meeste tv's verkocht worden. Philips ondervindt momenteel hevige concurrentie van met name LG en Samsung.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!