Transavia wil reisbureau worden

Transavia, de discountdochter van KLM, wil zich meer als digitaal reisorganisatie gaan ontwikkelen. “Behalve als vliegmerk willen wij ook als reismerk worden gezien. De activiteiten zullen zich overigens beperken tot de bestemmingen waarop wij vliegen. We bieden dus geen brede pakketten als andere touroperators. Dit is geen speeltje van het management. Het consumentengedrag verandert. Dit is nodig om te concurreren. We willen iets extra’s aanbieden. We moeten zoveel mogelijk tegen de klanten aanschurken. Alleen op prijs kunnen we moeilijk concurreren tegen deze partijen die zulke grote volumes hebben”, aldus Onno van de Brink, president-directeur van Transavia.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!