'Sterke groei online kledingverkoop'

De online kledingverkoop zal tot 2014 met 58 procent toenemen. Dat is de verwachting van Textiles Intelligence. Hiermee groeit de markt voor online mode sneller dan andere sectoren die online artikelen verkopen.

Momenteel is de online markt voor kledingverkoop al een belangrijke. Zo wordt in de VS liefst zestien procent van de online bestedingen uitgegeven aan kleding. In Nederland is kleding met een jaaromzet van 270 miljoen euro de op twee na grootste productcategorie online.

Volgens Textiles Intelligence zal de online verkoop van kleding tot 2014 met 58 procent stijgen. Dit is sneller dan de stijging in andere sectoren, zoals de nu meest verkochte productgroep elektronica.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!