Best Buy breidt health en fitness aanbod uit

Elektronica-retailer Best Buy gaat in zeshonderd van haar winkels in de VS het wellnes-aanbod uitbreiden.

De retailer is van plan in de winkels sportartikelen als hartslaghorloges, passentellers, hoofdtelefoons, yoga matten en bloeddrukmonitoren aan te bieden. De producten liggen al bij veertig Best Buy winkels in de schappen.

De retailer heeft de afgelopen tijd marktaandeel verloren aan discounters die de electronica goedkoper aanbieden. In het derde kwartaal van 2010 daalden de netto-inkomsten met vier procent, terwijl de totale opbrengsten met één procent daalden en uitkwamen op 217 miljoen dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!