Webshop V&D plust met 250 procent

De online omzet van warenhuis V&D is in 2010 met 250 procent gestegen ten opzichte van het jaar ervoor. Exacte omzetcijfers heeft de warenhuisketen niet prijs gegeven, maar het bedrag zou nu, twee jaar na de lancering van de webshop, rond de honderd miljoen euro liggen. V&D-ceo Mark McKeon schatte vorig jaar de inkomsten van 2010 al op dat bedrag.

Het concern is hard op weg zijn virtuele activiteiten uit te breiden. Gekeken naar de omzet van alle 62 filialen kwam de webwinkel in juli uit op nummer 25. Om meer bezoek naar de site te lokken en digitale klantprofielen te verwerven, worden er in 2011 meerdere flash sales gehouden.

De afgelopen weken zorgde het winterweer al voor een extra stimulans in de online omzet van V&D. Van 14 tot en met 19 december was er in de webshop sprake van een viervoudiging van de omzet.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!