Vodafone zet prijsvechter in de markt

Telecomprovider Vodafone gaat zich met een nieuwe prijsvechter storten op de zuinige consument. Vodafone richt, zoals KPN en T-Mobile dat deden met respectievelijk Telfort en Ben, ook een eigen prijsvechter op: Hollandsnieuwe.

Hollandsnieuwe opereert los van Vodafone. Het nieuwe merk, dat vandaag wordt gelanceerd, gebruikt voorlopig alleen online kanalen en verkoopt geen abonnementen via winkels.

De nieuwe prijsvechter hoopt binnen vijf jaar twintig procent van de discountmarkt in handen te hebben. De prijsvechter wil dat gaan doen met lage sim-only tarieven, met daaraan toegevoegd wat directeur Ramon van Velzen noemt ‘de controle van prepaid’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!