Macy’s wil online groeien

Warenhuisketen Macy’s heeft organisatorische uitbreidingen aangekondigd, om zo de groei van zijn online activiteiten te ondersteunen.

De komende twee jaar zullen er ruim 3500 vol- en deeltijd werknemers en vakantiekrachten aan de online afdeling van het bedrijf worden toegevoegd.

Volgens de retailer is de uitbreiding onderdeel van de omnichannel strategie, die het consumenten mogelijk maakt om niet alleen in winkels, maar ook via internet en mobiele apparaten probleemloos te shoppen. De nieuwe krachten zullen vooral op het gebied van merchandise en marketing worden ingezet. Zo krijgt de afdeling merchandise in New York zo'n driehonderd extra werknemers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!