Monki lanceert online tv-kanaal

Kledingketen Monki wil haar creatieve netwerk naar een hoger niveau tillen door een online tv-kanaal te lanceren. Hierin presenteert de moderetailer de ‘Monki-Girls’.

Op de filmpjes wordt elke maand een creatief en modieus meisje gevolgd, die haar woonplaats, omgeving, kledingkast, favoriete muziek, films en kunst aan de kijkers laat zien. De filmpjes worden gepresenteerd op Monki.com, Vimeo en Youtube. De eerste aflevering, waarin ‘Girl of the Month’ Susie Lau wordt gevolgd, is vanaf 13 januari tot 13 februari online te zien.

Monki, dat in 2006 is opgericht, is met vijftig vestigingen over de hele wereld hard aan het groeien. De kledingketen vormt samen met Weekday en Cheap Monday het Fabric Scandinavien AB, dat in november van 2010 werd overgenomen door H&M.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!