Speedo hoofdsponsor IOMTV Tour 2005

Na de succesvolle sponsoring van de IOMTV tour in 2004 is zwemkledingfabrikant Speedo verheugd om weer samen te werken met MTV Networks Europe als hoofdsponsor van de 'Isle of MTV tour 2005'. De samenwerking met MTV Europe ondersteunt de merkactiviteiten nu Speedo steeds invloedrijker wordt op het gebied van strandmode en lifestyle en zich toelegt op het verder versterken van haar aanwezigheid op het strand door zich te richten op de Europese jongerenmarkt. “Het is fantastisch voor Speedo om geassocieerd te worden met een merk dat zo bekend is als MTV. Hun publiek is zeer modebewust en vormt de belangrijkste doelgroep voor Speedo nu we onze strand- en modecollecties blijven uitbreiden," aldus Paul Phedon, Vice President Global Marketing van Speedo International.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!