Bavaria vernieuwt merkuitstraling wereldwijd

Bierbrouwer Bavaria gaat wereldwijd zijn merkuitstraling vernieuwen. Ruim een jaar geleden werd in Nederland de nieuwe uitstraling van het merk al geïntroduceerd, nu volgt de rest van de wereld. De uitrol begint in de Balkan, het Verenigde Koninkrijk en Ierland. Daarna volgen landen in de zuidelijke helft van Europa, zoals Italië en Spanje en zijn ook Rusland en het Midden-Oosten aan de beurt. 

Niet alleen de kratten, flesjes, blikken en glazen van het biermerk gaan er anders uitzien. Ook in de horeca worden taps, uithangborden en alle andere uitingen van het Bavaria merk vervangen. Paradepaardje van de nieuwe uitstraling is een flesje waarin de driedimensionale driehoeksvorm tot uiting komt. Deze zal vanaf volgende week in Nederland verkrijgbaar zijn in een - eveneens nieuw - kartonnen krat.

"Dit is een belangrijke stap in de toekomst van ons merk Bavaria", aldus Jan-Renier Swinkels van Bavaria. "De nieuwe uitstraling is verankerd in de geschiedenis van ons driehonderd jaar oude familiebedrijf en onderstreept onze rol als innovatieve uitdager. Daarmee bevestigen we dat Bavaria met een kwalitatief product voorop wil blijven lopen in een zeer concurrerende biermarkt."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!