Wensen en ergernissen van supermarktklanten

Uit het onderzoek ConsumentenTrends 2005 komt naar voren, dat de Nederlander nog de nodige wensen voor de supermarkt heeft. De CBL Servicewensen TOP 5 ziet er als volgt uit: 80% van de Nederlanders wil snelkassa’s, Extra geld kunnen pinnen wil 71%, net zoveel als Goede fietsparkeergelegenheden (71%), Toiletten voor klanten wil 66% van de Nederlanders en 64% wil een Klachten-/servicebalie. Naast wensen heeft de Nederlander ook zijn ergernissen aangegeven. De CBL Ergernissen TOP 5 ziet er als volgt uit: Lang moeten wachten bij de kassa (28%). Artikelen uit assortiment gehaald (25%). Bijvullen van de winkel tijdens openingstijden (23%). Uitverkochte producten (22%). Geen gelegenheid om de boodschappen rustig in te pakken/ Uitverkochte aanbiedingen (19%). De Nederlander is ook gevraagd welk assortiment hij nog in de supermarkt mist. De CBL Assortimentswensen TOP 5 ziet er als volgt uit: sterke drank wil 69%, Geneesmiddelen (68%). Kaart- en ticketverkoop (66%), Kantoorartikelen (61%) en Fotoservice (60%).

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!