Merkentrouw hoogst bij Toyota

Toyota-rijders zijn het meest trouw aan hun merk. Automobilisten die een ander merk overwegen, denken het vaakst aan een Volkswagen. Dat blijkt uit de Grote Consumenten Enquete van WDM Nederland.

Bij particuliere kopers van nieuw auto's staat Toyota nog altijd op de eerste plek. Daarna volgen de luxe merken BMW, Audi en Volvo, gevolgd door Volkswagen.

Rijders van een Smart en een Mini zijn het minst enthousiast, rond de veertig procent van hen denkt bij een volgende auto aan een ander merk. In het A-segment (de kleinste auto's) is Opel het populairste merk. In het B-, C- en D-segment staat Toyota bovenaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!