New Look in m-commerce

De Britse warenhuisketen New Look gaat zich focussen op m-commerce activiteiten. Daartoe heeft de formule een mobile website gelanceerd. Op de m-site is het onder meer mogelijk voor geregistreerde gebruikers om in een druk op de knop een aankoop te doen.

“We willen onze klanten toegevoegde multichannel-waarde bieden”, meldt ceo Dom Mc Brien. “Om dit te kunnen doen moeten we een gebruiksvriendelijke en makkelijke winkelbeleving voorschotelen in meerdere kanalen.” Volgens onderzoek zal internetgebruik via een smartphone het winnen van het surfen via een desktop-pc, vertelt de directeur. “Dus mobile is een grote kans voor ons.”

De mobiele site van New Look bestaat volgens McBrien verder uit ‘overzichtelijke pagina’s waar consumenten een product per pagina kunnen bekijken en uitvergroten’. Ook zijn diverse social media in de site geïntegreerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!