‘Asda en Tesco misleiden klanten’

Volgens het Britse consumentenprogramma Watchdog zetten Asda en Tesco consumenten op het verkeerde been. De retailers zouden verkeerde prijsacties voeren. Zo beweert Tesco dat de voordeelpakken relatief goedkoper zijn, terwijl uit onderzoek van Watchdog blijkt dat het tegendeel het geval is. De consumenten zijn in verhouding goedkoper uit bij aanschaf van een enkelverpakking.

Asda adverteert weer met een zogeheten ‘rollback scheme’, waarin de keten beweert dat veel van haar producten zijn afgeprijsd. Uit de uitzending van Watchdog blijkt echter dat dertig producten van de retailer duurder zijn geworden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!