Batavia Stad wint NRW Marketingprijs

Batavia Stad Fashion Outlet heeft de NRW Marketingprijs 2011 gewonnen. Het integraal marketing jaarplan van het winkelcentrum werd als beste beoordeeld door de vakjury, die de inzendingen bekeek op aspecten als planning/strategie, kwaliteit, creativiteit, prijs/kwaliteit, meetbare resultaten, duurzaamheid en samenwerking. De NRW Jaarprijs 2011 ging naar Winkelcentrum Vleuterweide Utrecht.

Het juryrapport voor Batavia Stad, opgesteld door juryvoorzitter Jacques Sinke, noemt het jaarplan een voorbeeld voor de gehele Nederlandse winkelcentrum sector. “In het Jaarplan 2009/2010 is gekozen voor een strategie waarbij de marketing verder is toegespitst op de wensen van de individuele klant. Centraal staat het customer loyalty programma B MEMBER. Het daaraan gekoppelde spaarprogramma heeft een omzetversterkende werking en stimuleert herhaalbezoek.”

Vleuterweide wordt door de vakjury voor de jaarprijs, met als voorzitter Ron Cijs, directeur van PlusPoint, ‘multifunctioneel genoemd’. “De gevarieerde architectuur, de aanwezige horeca en de ligging aan het water, waar een gevoel van de kades van Marseille werd gecreëerd, geeft een stadse allure aan het centrum. Consumenten voelen zich vertrouwd en waarderen de mix van dagelijkse boodschappen, shoppen en horeca.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!