Only for Men wil af van discountimago

Only for Men opende onlangs een flagshipstore in Ede en wil daarmee definitief zijn imago van discounter inruilen voor dat van miniwarenhuis voor mannen. Eigenaar Arthur Feenstra stelt dat de consument in de winkel zijn ogen uitkijkt: “Het pand is ontzettend hoog en ook de kleding gaat de lucht in.”

De flagshipstore moet een plek zijn waar mannen graag verblijven, en zich willen laten verrassen. “De uitdaging was om ruimte te reserveren voor producten die niet direct fashion-gerelateerd zijn, maar die zorgen voor de juiste verkoopprikkels”, aldus Feenstra. In het midden van de winkel hangen en liggen daarom kleding, fietsen, boeken, gadgets en horloges.

“Iedere afdeling onderscheidt zich door de meubels en de verschillende muziek die gedraaid wordt. Ook de verkopers zijn geselecteerd op de afdeling. Zo staan er in de jeanskelder twee echte denim freaks.”
Het 'XL warenhuis' verkoopt merken als Scotch & Soda, NZA New Zealand Auckland, kostuums van Luigi en ondergoed van HOM.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!