De neuzen van Prisma staan weer dezelfde kant op

Het conflict tussen Prisma-ondernemingen Sligro en Golff is definitief uit de weg geruimd. Volgens directievoorzitter Hans van der Lest van Prisma was dat ook niet het grootste probleem waar de Prisma groep mee kampte. Prisma had geen duidelijke functie tussen Sligro en de ondernemers. `Het was een groothandel die producten doorverkocht.` Daarnaast was er nauwelijks een formule-identiteit. `Elke ondernemer richtte zijn eigen toko onder de naam Golff naar believen in.` Van de Lest heeft de rol van Prisma uitgekristalliseerd. `Onze rol is onder meer bezien wat van het Sligro-assortiment binnen de formules van Prisma past en hoe je dat vertaalt naar de vernieuwde Golff-formule.` Volgens Van de Lest is een grote verbetering ten opzichte van vroeger dat het ondernemersbestuur van Golff en de andere formules niet meer buiten Prisma staat, maar er deel van uitmaakt. `Vroeger bedacht Prisma iets en deelde dat de ondernemers mee, als dat laatste al gebeurde. Nu is er veel overleg tussen het Golf-ondernemersbestuur en het managementteam van Prisma.` Eind april 2004 is de vernieuwde Golff-formule uitgerold. Er zijn 57 van de 58 Golff-ondernemers overgestapt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!