Subway test luxe variant

Broodjesketen Subway test een luxere versie van het concept onder de naam Subway Café. De test werd gestart door een franchisenemer in een kantoorgebouw in Alexandria (VS) en is ondertussen uitgerold naar vijftien vestigingen. Subway hoopt zo franchisenemers te interesseren die filialen willen openen in onder meer luxe kantorencomplexen.

De luxe variant kent enkele aanpassingen in de inrichting. Zo is gekozen voor een lounge karakter met comfortabel meubilair. Het assortiment bestaat uit de standaard broodjes, naar ook zijn er verschillende soorten koffie en patisserie (zoals gebak, muffins, en zoette broodjes) verkrijgbaar.

Het nieuwe concept moet meehelpen bij de groeiambitie van Subway. Nog dit jaar moeten er in Noord Amerika tweeduizend nieuwe filialen worden geopend. Wereldwijd telt de fastfood formule 35 duizend vestigingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!