Mango kiest nieuw logo

De Spaanse modeketen Mango past haar logo aan, om zo de aantrekkingskracht op de ‘volwassener vrouw’ te vergroten. De verandering van het beeldmerk is onderdeel van de aanpassingen die de keten al doorvoert in collectie, de nieuwe winkels en de reclame-uitingen, aldus FashionUnited.

In het nieuwe logo is wederom ruimte voor de bedrijfsnaam, maar dan uitgevoerd in een ander lettertype. Het duurt even voordat alle tweeduizend vestigingen van de formule het beeldmerk op de pui hebben, deze aanpassing wordt geleidelijk doorgevoerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!