DA introduceert innovatief winkelconcept in Hoogvliet

Gisteren zijn in Rotterdam-Hoogvliet de deuren van een compleet nieuwe DA winkel van ondernemer Erik Niggebrugge geopend. Dit is meteen het startschot voor de lancering van een innovatief winkelconcept, dat drogisterijketen DA de komende tijd verder zal uitrollen. DA kiest voor een merk-koers waarin persoonlijke service en een verrassend en weldadig assortiment centraal staan. Bovendien dient de winkel voor een breed publiek toegankelijk te zijn. Deze waarden zijn nu vertaald in een winkelconcept dat daar recht aan doet. In nauwe samenwerking tussen de ondernemers zelf, mensen uit de organisatie en externe deskundigen is het nieuwe winkelconcept tot stand gekomen. Daarbij zijn de individuele ondernemer en de lokale markt het vertrekpunt. Op deze manier wordt het onderscheidende vermogen van DA optimaal benut. Samen met de ondernemer worden de formule uitgangspunten verbonden met de lokale mogelijkheden. Dit levert een winkel op die helemaal ‘past’ in haar omgeving - met behoud van de DA signatuur. Klanten moeten de winkel blijven herkennen als ‘hun’ DA. Deze winkel gaat nog een stap verder en biedt ze naast de vertrouwde kwaliteit vele mogelijkheden en suggesties om lekker in je vel te zitten. Erik Niggebrugge, eigenaar van DA Niggebrugge in Hoogvliet, heeft de primeur: zijn DA Beauté winkel onderging de eerste metamorfose. In de nieuwe winkel zijn de twee werelden van schoonheid en gezondheid samengevoegd tot een open, transparant geheel. Klanten komen binnen over een brede Walk of Wellness, die door het midden van de winkel loopt en eindigt in een halve cirkel. Het parfumeriegedeelte is naar voren gehaald, samen met gezondheid. De luxe huidverzorging bevindt zich achterin, in de halve cirkel. Deze nieuwe loop is verrassender en klanten kunnen zelf meer ervaren. Ook kleurgebruik, verschillende vloeraccenten en opvallende displays dragen bij aan een veel uitnodigender winkel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!